NMST 280S-4
Yapı Büyüklüğü | NMST 280S-4 |
Anma Gücü (kW) | 75 |
Anma Akımı(A IN) | 139,5 |
Anma Hızı (1/dak) | 1480 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 7,0 |
Anma Momenti (MN) | 484,0 |
Verim (η%100) | 92,8 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 280S-4 |
Anma Gücü (kW) | 75 |
Anma Akımı(A IN) | 139,5 |
Anma Hızı (1/dak) | 1480 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 7,0 |
Anma Momenti (MN) | 484,0 |
Verim (η%100) | 92,8 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
280 | 457 | 368 | 190 | 536 | 536 | 381 | 439 | 548 | 613 | 24 | 993 | 1144 | 75 | 140 | 20 | 79.5 | 12 | 2 x Pg36 | M20 |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 280S-4 | 75 | 100 | 139,5 | 1480 | 0,89 | 0,88 | 0,85 | 0,76 | 93,3 | 92,8 | 93,5 | 93,5 | 7,0 | 484,0 | 2,8 | 2,6 | 0,9400 | 530 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
75 FF 500 | 550 | 450 | 500 | 19 | 5 | 381 | 993 | 18 | 853 | 1144 | 75 | 140 | 20 | 79.5 | 12 | 2 x Pg36 | M20 |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 280S-4 | 75 | 100 | 139,5 | 1480 | 0,89 | 0,88 | 0,85 | 0,76 | 93,3 | 92,8 | 93,5 | 93,5 | 7,0 | 484,0 | 2,8 | 2,6 | 0,9400 | 530 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
280 | 6797 | 5810 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
280 | 6770 | 6770 | 3550 | 3550 | 5225 | 8935 | 2095 | 5805 |