NMST 132M-6
Yapı Büyüklüğü | NMST 132M-6 |
Anma Gücü (kW) | 4 |
Anma Akımı(A IN) | 9,3 |
Anma Hızı (1/dak) | 955 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 5,6 |
Anma Momenti (MN) | 40,0 |
Verim (η%100) | 81,4 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 132M-6 |
Anma Gücü (kW) | 4 |
Anma Akımı(A IN) | 9,3 |
Anma Hızı (1/dak) | 955 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 5,6 |
Anma Momenti (MN) | 40,0 |
Verim (η%100) | 81,4 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
132 | 216 | 178 | 89 | 270 | 258 | 207 | 218 | 261 | 309 | 12 | 492 | 578 | 38 | 80 | 10 | 41 | 8 | 2 x Pg21 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 132M-6 | 4 | 5,5 | 9,3 | 955 | 0,83 | 0,80 | 0,71 | 0,59 | 80,4 | 81,4 | 80,8 | 80,0 | 5,6 | 40,0 | 2,2 | 2,5 | 0,0356 | 72 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
38 FF 265 | 300 | 230 | 265 | 15 | 4 | 207 | 492 | 18 | 412 | 578 | 38 | 80 | 10 | 41 | 8 | 2 x Pg21 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 132M-6 | 4 | 5,5 | 9,3 | 955 | 0,83 | 0,80 | 0,71 | 0,59 | 80,4 | 81,4 | 80,8 | 80,0 | 5,6 | 40,0 | 2,2 | 2,5 | 0,0356 | 72 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
132 | 2654 | 2136 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
132 | 340 | 2680 | 340 | 2230 | 130 | 2670 | 130 | 2300 |