NMST 315S-6
Yapı Büyüklüğü | NMST 315S-6 |
Anma Gücü (kW) | 75 |
Anma Akımı(A IN) | 146,0 |
Anma Hızı (1/dak) | 985 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 6,0 |
Anma Momenti (MN) | 727,2 |
Verim (η%100) | 92,9 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 315S-6 |
Anma Gücü (kW) | 75 |
Anma Akımı(A IN) | 146,0 |
Anma Hızı (1/dak) | 985 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 6,0 |
Anma Momenti (MN) | 727,2 |
Verim (η%100) | 92,9 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
315 | 508 | 406 | 216 | 620 | 612 | 501 | 500 | 621 | 682 | 28 | 1120 | 1298 | 85 | 170 | 22 | 90 | 14 | 2 x Pg48 | M20 |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 315S-6 | 75 | 100 | 146,0 | 985 | 0,84 | 0,84 | 0,80 | 0,72 | 92,1 | 92,9 | 93,2 | 92,0 | 6,0 | 727,2 | 2,0 | 2,3 | 2,2620 | 702 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
85 FF 600 | 660 | 550 | 600 | 24 | 6 | 0 | 1120 | 24 | 950 | 1298 | 85 | 170 | 22 | 90 | 14 | 2 x Pg48 | M20 |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 315S-6 | 75 | 100 | 146,0 | 985 | 0,84 | 0,84 | 0,80 | 0,72 | 92,1 | 92,9 | 93,2 | 92,0 | 6,0 | 727,2 | 2,0 | 2,3 | 2,2620 | 702 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
315 | 8400 | 7087 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
315 | 8510 | 8510 | 4900 | 4900 | 5945 | 12855 | 2300 | 9220 |